Sunday, May 2, 2010

MENGAPA PRODUK MELALEUCA ?

DI MELALEUCA LEBIH 300 PRODUK DISEDIAKAN UNTUK MEMENUHI KEPERLUAN HARIAN KITA....PRODUK YANG BEBAS BAHAN KIMIA 100% NATURAL....MEMANG BERBEZA DENGAN JENAMA-JENAMA DI PASARAN.....




- Foto di atas adalah contoh barangan MELALEUCA yang begitu luar biasa. Untuk makluman semua produk MELALEUCA adalah  : 
 
1) Kandungan daripada bahan natural ( melaleuca oil )
2) TIADA Klorin 
3) TIADA Ammonia
4) TIADA Aerosol
5) TIADA Fomaldehyde
6) TIADA Phosphate
7) PH seimbang ( Non- alkaline )



- Faedah Menggunakan Barangan MELALEUCA :


1) SANGAT BERKESAN - contohnya apabila anda menggunakan bahan pencuci dari MELALEUCA hanya dengan amaun yang sedikit dapat membersihkan segala kekotoran yang tidak diingini. 

2) SELAMAT DIGUNAKAN - 100 % bebas bahan kimia dan 100 % NATURAL

3) 60 HARI PERCUBAAN UNTUK SEMUA PRODUK - MELALEUCA memberi jaminan pulangan wang sekiranya anda tidak berpuashati dengan barangan yang telah dibeli dari MELALEUCA. Anda tidak akan diberi peluang untuk berbuat demikian sekiranya membeli belah di pasaraya lain. 

4) JIMAT WANG - kerana hampir semua produk MELALEUCA adalah menjimatkan kerana kepekatan dalam sesuatu bekas produk. Contoh nya , Syampu MELALEUCA adalah pekat dan hanya penggunaan yang sedikit dapat mencuci rambut anda dengan berkesan. Berbeza dengan syampu  biasa yang banyak campuran air. Begitu juga dengan cucian MELA POWER untuk dobi , hanya memerlukan 30ml sahaja dapat membersihkan pakaian anda dengan sangat bersih kerana pekat dan mempunyai kandungan yang LUAR BIASA. 

5) JANA PENDAPATAN - setiap kali downline anda SHOPPING di MELALEUCA anda MENDAPAT komisyen yang akan dibayar setiap bulan. Menakjubkan Bukan? Kalau di pasar raya biasa anda tidak dapat apa-apa sebaliknya anda terpaksa membayar lebih untuk produk yang belum tentu selamat digunakan dan tiada pulangan wang!!!

6) MESRA ALAM - produk MELALEUCA adalah selamat untuk rumah,alamsekitar dan juga untuk bumi kerana tidak mengandungi BAHAN KIMIA YANG BERACUN!!!!



No comments:

Post a Comment